mutlu yazar, azdır. belki de yoktur. ama mutlu okur vardır. o mutlu okurlardan birisi olduğumu duyumsarım zaman zaman.
Alıntı
Sebeb i Telif
ilk önce damarlarımızda duyuyoruz çağıltısını uzak iklimlerin kokusu gitmediğimiz şehirlerin önceden bir baş dönmesiyle kabarıyor hafızamızda sonra ayrılıklar düşüne dalıyoruz: Bize ait olan ne kadar uzakta!
“Seni sevmem bizi birleştirmeyecek. Ben bir rüya gördüm ama sana kabusu yaşatamam.”
Sayfa 208 - Can·Kitabı okudu
Hayatlarımızdaki en büyük acı, kabul etmediğimiz hatalarımızdan gelendir.
'Seni dinlerken ağır ağır güzelliğini keşfedişim yahut güzelliğinin beni ağır ağır esir alması...'
Sayfa 50 - Everest Yayınları·Kitabı okuyor
Ben iyi geceler diyeyim, sen özlüyorum anla.
1000Kitap