"ben senin amerika'da yaşadığını sanıyordum," dedim.
güldü. "kendimi öyle tanıtmak hoşuma gidiyor," dedi "bazı facebook arkadaşlarıma avustralya'da yaşadığımı da söylediğim oluyor. onlar da bana, peru'da ya da küba'da yaşadıklarını yazıyorlar. oysa ya cihangir'de ya da kadıköy'de oturuyorlar. karşı apartmanın kapıcısının oğlu, japonya'da yaşayan bir mühendis olarak, bana her akşam mesaj atıyor."
yıkılmıştım.
su içmek için göle kadar yürümek hoşlarına gidiyormuş... suya değmemeyi öğrenerek su içenlerin, başkalarına asla kötülük yapmayacağını düşünüyorlarmış. ayrıca çocuklarının, kaynağını görmeden su içmesini de istemiyorlarmış. suyun nereden geldiğini bilmeyenlerin, onu korumayı da bilemeyeceğine inanıyorlarmış.