LAVİNİA

LAVİNİA
@postmodernlavinia
“İki ömrüm olsun isterdim; birisi okumak, diğeri yaşamak için”
Sonra kendim için üzülmeye başladım: Ne de zordu hayatım...
Sayfa 27·Kitabı okuyor
Reklam
İçimden geçenleri bilselerdi beni dünyanın bir numaralı vatandaşı sayarlardı
Sayfa 687·Kitabı okudu
Edebiyat
En kötüsü,hayır demeyi öğrenemedim. Yemeğe kal, dediler: kaldım. Oysa, kalınmaz. Onlar biraz ısrar ederler; sen biraz nazlanırsın. Sonunda kalkıp gidilir.
Sayfa 626·Kitabı okudu
Edebiyat
Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım: mürekkeple yazmışlar oysa. Ben, kurşun kalem silgisiydim. Azaldığımla kaldım.
Sayfa 598·Kitabı okudu
Edebiyat
Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım.
Sayfa 594·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam