"Okumayı ve yazmayı öğrendiğim güne lanet ediyorum.Pişman olabilseydim, bu ikisini yapabildiğime pişman olurdum.Eğer okumasaydım kimsenin ne düşündüğünü bilemezdim.Dünyanın döndüğünden habersiz olurdum.Ve her şeyi kendim keşfederdim.Cehaletimi bilemek harika olurdu.Ve tırnaklarımla kazıyarak öğrenebildiğim çok az ama bir o kadar da keskin ve kesin bilgiyle ölür giderdim.Kafamda hiç bir kuşku olmazdı.Sadece kesinlikler cirit atardı bedenimde.Hak ederek elde ettiğim, sadece düşünerek ulaştığım kesinlikler."