Onur

Onur
@pozzi
"Okumayı ve yazmayı öğrendiğim güne lanet ediyorum.Pişman olabilseydim, bu ikisini yapabildiğime pişman olurdum.Eğer okumasaydım kimsenin ne düşündüğünü bilemezdim.Dünyanın döndüğünden habersiz olurdum.Ve her şeyi kendim keşfederdim.Cehaletimi bilemek harika olurdu.Ve tırnaklarımla kazıyarak öğrenebildiğim çok az ama bir o kadar da keskin ve kesin bilgiyle ölür giderdim.Kafamda hiç bir kuşku olmazdı.Sadece kesinlikler cirit atardı bedenimde.Hak ederek elde ettiğim, sadece düşünerek ulaştığım kesinlikler."
Edebiyat
Reklam
... ve susmak da bir şarkıymış bilmiyordum.
Edebiyat

Onur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·116 syf.·
13 saatte okudu
·
2020 17. kitabı
Hasan Ali Toptaş
8.2/10 · 4.461 okunma
Artık vazgeçmiştik tırnaklarımızı kesmekten göğe tutunmak için yalnızlık biraz da vazgeçmektir.
Şiir
“Ölülerin dönüp dolaşıp bizde yaşamasıdır yalnızlık.”
Şiir
Reklam