Şu an mutluyum ya da mutsuzum diyemem.
Her şey birer birer geçip gidiyor.
Bugüne dek cehennem olarak adlandırdığım "insan" dünyasında, sadece bunun gerçek olduğuna inanıyorum. Hepsi bundan ibaret.
Her şey birer birer geçip gidiyor.
Başka birisine kendinizi anlatma imkânınız olduğunda, hayatınızın fragmanlarını ve benliğinizin oraya buraya dağılmış parçalarını tekrar bir araya getirmek daha kolay olur. En alakasız hadiseler ve malumatlar, birazcık makul olmaları anlamlı görünmelerine yeten bağlantılara oturur anlattıkça. Bu nedenle, hikâyeler anlatmak ve onları dinlemek, insanlara tesir eder: onları anlamsızlık uçurumuna yuvarlanmaktan korur.