📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...Ve yüzümde, görünmez ayak izleri vardı sanki. Biri, çiğneyip geçmiş ve en yukarı tırmanmış gibiydi. Alnımı biraz geçince tam yukarıda durup kendini aşağı bırakmış...Yani gencecik yüzümde, ölü bir ruhun ayak izleri vardı sanki.
"Hmm...Anlıyor musun peki şarkıyı?" diye sordum.
"İspanyolca bilmem. O yüzden bir b*k anlamıyorum."
"Ama seviyorsun?"
"Deli gibi."
"Neden?"
"Anladığım şarkılardan pek haz etmem zaten. Anladığım an o başkasının duyguları oluyor çünkü. Anlamazsan, istediğim anlamı yükleyebiliyorum."