Pek çok seçeneğe sahip olmanın bizi tedirgin etmesinin bir nedeni de, tercihlerimizin artık tamamıyla bizim sorumluluğumuzda olmasıdır. Başarılar da başarısızlıklar da artık imkanlarla değil bizim secimlerimizle, kararlarımızla ilişkilidir, dolayısıyla muhtemel başarısızlıklarımızın tek sorumlusu kendimiz oluruz.