Hsynygmrl

Hsynygmrl
@prndprsn
"Benim yaşadığım eziyetin alt yazısı yok, okunmuyor."
Sayfa 34·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Pozitif şeylere inanmak hayatın hep karanlık tarafındayken çok zor geliyordu."
Sayfa 322·Kitabı okudu
"Bir süre konuşmadılar. Birbirlerini çok uzun zamandan beri tanıyorlarmış gibi rahattı suskunlukları"
Sayfa 20·Kitabı okudu
"Sevemez gibi görünen birinin yürekten sevmenin bir cehennem olduğunu ve bunu kimsenin yaşamasını istemediğini hissediyordu."
"Kalbine bir kurşun saplanmış gibi hissetti. Geçmişin peşinde koşarsan olacağı budur...'"