Betül

Betül
@probisss
düzenli kullanmıyorum burasını, kitapları da düzenli okumuyorum hayatım da düzenli değil kafama göre okuyup yaşıyorum takipçilerime ve edeceklere duyurulur
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.