Tülay

Tülay
@psklgtly
Ben her eylül seni beklerim, sen bir eylül çık gel.
İlk kez, yaşadığı rahat ortamı olağan görmeye alışmış olduğunun, kendi hayatının etrafında şimdiye kadar hiç gözüne ilişmemiş olan derin ve karanlık uçurumlar bulunduğunun bilincine vardı. Bir anda dünyada değişik meslekler ve kurallar bulunduğunun, çevresinin dokunabileceği kadar yakında olmakla birlikte hiçbir zaman dikkat etmemiş olduğu gizlerle dolu olduğunun farkına vardı. Edgar tek başına kaldığı o bir saat içinde çok şey öğrendi, pencereleri ufka açılan daracık kompartımanda bile pek çok şeyi görmeye başladı.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Tülay

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
2019 2. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 51,4bin okunma
(Tutkular Üzerine,1805):“Deneyimlerimiz kanıtlamıştı ki, en sık gördüğümüz rüyalar en yoğun tutkularımızı ele alan rüyalardır. Buradan, tutkularımızın rüyalarımızın oluşumunu etkilediğini görüyoruz. Hırslı insan rüyasında elde ettiği (ya da sadece eode ettiğibi zannettiği) ve elde edeceği başarıları görürken, aşık insan tatlı umutlarının neşesiyle meşguldür... İçimizde uyuyan tensel arzular ve nefretler herhangi bir nedenle harekete geçerlerse, kendileriyle bağlantılı bir rüyanın oluşmasına neden olabilirler ya da var olan başka bir rüyanın içine girebilirler.”
Sayfa 48·Kitabı okuyor

Tülay

, bir kitabı okumaya başladı
Sigmund Freud
8.3/10 · 1.969 okunma
Artık hiçbir şey eskisi gibi değil, Ben de öyle. Çok dikkat etmiyorum uzun süredir kendime. Kılığıma kıyafetime. Çorapsız da basıyorum artık yere. Eskisi gibi de korkutmuyor beni ne grip ne nezle. Nane limonun iyi gelmediği daha büyük sıkıntılarım var herkes gibi benim de. Takılmıyorum artık şu her kış ve bahar şişen bademciklere, Çok sıcak ya da soğuk şeyler yiyip içmem, hepsi hepsi birkaç gün geçer, Olur biter, Geçer gider. Ama canımı yaka yaka yutkunduğum şeyler var. Olup bitmeyen Geçip gitmeyen. Zaman zaman uykusuzluk çekiyorum ama, Çok da takılmıyorum artık bu uykusuzluk konusuna, Uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunu anladığımdan bu yana...