Sağ yanağımdan öpmüştün. Tek öpücük. Kimse öyle güzel öpmedi beni. Seni çok özlüyorum. Seninle gittiğimiz yerlere gidip birlikte geçirdiğimiz anları düşünüyorum. Kavga ettik dünyanın kaç köşesinde. Sanki dünyanın her yerinde sadece kavga ettik. Ağladık.
Bir şeylerin kaybolmadan önceki son halleri... Bilseydik kaybolacaklarını, tamamen yitip gideceklerini, durdurmak için ne yapabilirdik? Hiçbir şey. Kontrolün bende olmadığını idrak ettiğimden rahatlamış, kurtulmuş durumdaydım. Bir şeyler kaybolacak ve ben de kayıpların izlerini taşıyacağım. İzlerle yaşayacağım... Ne var bunda?