Dostoyevski İnsanı

Dostoyevski İnsanı
@quadnz
güneş yerinde
Bazı aynaların sırrı iyi değildir. İnsana kendini göstermez. Bazen de ayna ne kadar iyi olursa olsun kendimizi göremeyiz bakınca.
Sayfa 179
Edebiyat & Roman
Reklam
Fazlalığı görmemek için eksikliğin peşinde dolandım durdum.
Sayfa 179
Edebiyat & Roman
Bunca sene ondan gizlenenlerin peşine düşüyor içimde biri. Yüksek sesle dua ederek dolaşıyor aile evinin odalarında.
Sayfa 178
Edebiyat & Roman
Sonuçta babalarımızın varlıkları, yoklukları kadar acı verici, yaralayıcı olabiliyor. Yakından biliyorum.
Sayfa 174
Edebiyat & Roman
Oysa her hikaye nasılsa öyleymiş işte. Ne eksik ne fazla. Kimse iyi ya da kötü değilmiş. Bazen kötü kararlar alıyormuşuz, bazen iyi. Bazen insanlığa hizmet etmeyi seçiyormuşuz, bazen kendimize. Bazen kibrimizden ve egomuzdan arınabiliyormuşuz, bazen tutkularımızda, hırslarımızda ve korkularımızda boğuluyormuşuz.
Sayfa 173
Edebiyat & Roman
Reklam