Oysa her hikaye nasılsa öyleymiş işte. Ne eksik ne fazla. Kimse iyi ya da kötü değilmiş. Bazen kötü kararlar alıyormuşuz, bazen iyi. Bazen insanlığa hizmet etmeyi seçiyormuşuz, bazen kendimize. Bazen kibrimizden ve egomuzdan arınabiliyormuşuz, bazen tutkularımızda, hırslarımızda ve korkularımızda boğuluyormuşuz.