Emircan

Emircan
@qweewq
Memur
Eskişehir
Bursa, 24 Şubat 2003
2 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
– Acaba iyi bir şey olacak mı Olric? – Hayır efendim. İyi şeyler birdenbire olur, bu kadar bekletmez insanı…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Geçmiş aslında geçmezmiş efendim. Hep bir köşede, yerinden çıkmak için geceyi beklermiş.
Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım.Hayat, ancak böyle insanlarla bir araya geliyorsan yaşanmaya değer.
Bir katilden daha cani insanlar gördüm. Umudumuzu öldürenleri gördüm.
İnsanın canını sıkan ne biliyor musun? Herhalde onların yalan söylemesi değil. Yalan, her zaman affedilebilir… Yalan sevimli bir şeydir, çünkü insanı gerçeğe ulaştırır. Hayır, burada insanın canını sıkan şey, yalnız yalan söylemeleri değil, kendi yalanlarına kendilerinin de inanmalarıdır.