r

r
@rabiabulduk
Tanıdıklarımız, sevdiklerimiz vardır ki ayrı bulunduğumuz zamanlarda sık sık düşünürüz; iftirâkın (ayrılma) sevgimizi büyüttüğünü duyarız. İlk görüşeceğimiz gün içinde nadide tahassüsler (duygulanma) hayal ederiz. Fakat vaktâ ki kavuşma zamanı gelir. Onlar yabancı bir tavır ile, lakayt bir bakışla bizi karşılarlar. Anlarsınız ki sizi onlara yakıştıran firkat (ayrılık) onları sizden uzaklaştırmıştır.
Sayfa 26
Reklam
Sen benim -nasıl söylesem bilmem ki, her tür teşbih yetersiz kalır çünkü- sen benim her şeyimdin işte, tüm hayatımdın.
Sayfa 12
En çok sakınıp saklanması gereken şeyler, hep vedalaşmak zorunda olduğumuz şeylerdir.
Sayfa 144
Ama savaşın sorumlusu tanrılar ya da insanlar değil sıradan adamlardı. Sıradan adamlar emir veriyor, askerler de cesurca itaat edip düşmandan bir avuç toprağı çekip almak için bataklığa dönmüş topraklara dalıyorlardı. Sahipsiz toprakların o berbat enginliğinde bir askerle düşmanın arasına yalnızca üniformalarının rengi girerdi.
Sayfa 95
"Bir işin layıkıyla yapılmasını istiyorsanız, bir kediden isteyin."
Sayfa 77
Reklam