Rabia K.

Rabia K.
@rabiahanm
Kim bilir yarınlar bize ne getirecek, bizden neleri götürecek.
“Dünya madem fanidir, değmiyor alâka-i kalbe.”
“Dünya madem fanidir, değmiyor alâka-i kalbe.” Mal, makam, şöhret… Hepsi geçici. Kalp, ebedî olana yönelmeli. Dünya yaşanır; ama kalp ona teslim edilmez.
Din
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Emin olmasam da 'hayat bir iz bırakmaktır' diyebilirim..
Sayfa 46·Kitabı okuyor
Alıntı

Rabia K.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
2026 5. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,4bin okunma

Rabia K.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2026 4. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,8bin okunma
"Dünyanın bir kitap gibi olduğunu; gezmeyenlerin, okumayanların, hayal kurmayanların ve bir şeyleri değiştirmek için mücadele etmeyenlerin bu kitabın sadece birinci sayfasını okuyabileceklerini, diğer sayfalardan ise habersiz olarak yaşayacaklarını erken yaşlarda fark ettim."
Alıntı