rabia

rabia
@rabialojiii
•𝐢𝐲𝐢 𝐤𝐚𝐥𝐩𝐥𝐢 𝐯𝐞 𝐜𝐞𝐬𝐮𝐫 𝐨𝐥!

rabia

, bir kitabı okumaya başladı
Şükrü Erbaş
8.3/10 · 14bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Seni hiçbir dünya telaşına değişmedim ben. Evlerin ve kalabalığın ağırlığını sana üstün tutmadım. Yoksulluğun acısından hafif bilmedim acını. Yenilen herkesin boğuntusuydu kaybolduğum uzaklık, yüzün her buğulandığında. Nereye gidersem gideyim seni yürüdüm hep. Sevincini bir barış, bir bayram sabahı gibi taşıdım içimde. Sesine güvendim, gözlerine en çok yakışan o sürekli yaz ikindisine. Gökkuşağının altından geçen çocukların şımarıklığıydı, kâküllerini her araladığımda gövdemdeki ürperti. Ağzımdaki meneviş sendin insanlara şiirler okurken. Bütün öksüzlern kederiyle baktım yüzüne, ne zaman geleceği düşündüysem. Bir haksızlığı haykıran herkese senin soluğunu verdim. Bütün hapislerin penceresi yaptım seni. Sonra tuttum kenar mahallelerin yalnızlığını gösterdim, bir özür, bir bağışlanma umuduyla. Kirpiklerinin ömrüme açtığı yolda yaptım bütün kavgalarımı. Söze inandım, gövdene ondan çok. Dönüp dönüp sana geldikçe anladım özgürlüğün aşk olduğunu. Alışkanlıklara yenilmedim ben, seni bir alışkanlığa dönüştürmek istemedim yalnızca.

rabia

, bir kitap okudu
8/10
·68 syf.·
2022 4. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
“Sözlerim korkutmasın seni; ölmüş biri artık hiçbir şey istemez; sevilmeyi de, kendisine acınmasını da, avutulmayı da.”
"Belki de, evet belki de ancak o zaman beni çağıracaksın ve ben de ilk kez sana karşı sadakatsiz olacağım, zira ölmüşken artık seni duyamam."