rabia

rabia
@rabialojiii
•𝐢𝐲𝐢 𝐤𝐚𝐥𝐩𝐥𝐢 𝐯𝐞 𝐜𝐞𝐬𝐮𝐫 𝐨𝐥!
Oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine, yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim. Öyle bir tüketmek ki, sonucu yepyeni bir ‘ben’e ulaştırırdı beni, kederli dalgınlığımdan her döndüğümde.. Bir ben ki tüm ilişkilerin perde arkasını görür de gülerdim sessizce yapay yakınlıklarına insanların. Kim kimi ne kadar anlayabilir Ömür Hanım?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

rabia

, bir kitabı yarım bıraktı
Arlin Çiçekçi
8.3/10 · 396 okunma
İyilik, pamuk kalplerin değil ancak ve ancak taş kesmiş yüreklerin mârifeti olabilecek bir zanaatmış meğer.

rabia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·115 syf.·
6 günde okudu
·
2022 3. kitabı
Mustafa Kutlu
8.1/10 · 45,6bin okunma