rabia oymak

rabia oymak
@rabiashiii
Tıbbi Sekreter
Gaziantep-İstanbul
38 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
Yine, halk arasında, “ vicdan azabı” tabiri vardır. O azap, bebekliğimden beri, doğalında ortaya çıkmış, büyüdükçe dineceği yerde gittikçe derinleşmiş, iliklerime işlemiş, geceleri yaşadığım sıkıntı sonsuz değişkenli bir cehennem olmakla birlikte, (bu çok tuhaf bir ifade olabilir ama) gün geçtikçe etimden ve kemiklerimden daha fazla içkinleştiğim bir şey haline gelmişti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

rabia oymak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·109 syf.·
2025 5. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,4bin okunma
Bülbüller sadece bizi keyiflendirmek için öterler. İnsanların bahçelerini didiklemez, mısır ambarlarına yuva yapmazlar. Kalplerini bize açıp şarkı söylemekten başka hiçbir şey yapmaz onlar… İşte, bu yüzden bir bülbülü öldürmek günahtır.