Ayrılışlarım acıklı, hatta kötü olabilir ama bir yerden artık ayrılıyorsam bunu anlamak istiyorum. Bunu anlamadığınız zaman kendinizi daha kötü hissediyorsunuz.
Bir arkadaşım olmaksızın daha ne kadar bir yerlere gitmeyi sürdürebilirim, bilmiyorum. Eskiden bunu kolaylıkla yapabiliyordum, ama bu,, bir arkadaşa sahip olmanın nasıl olduğunu bilmeden önceydi. Bazen bir şeyleri bilmemek çok daha kolay.