Yorulduğumuzu bildiğimiz halde mücadele ediyoruz. Bazen bırak yattı balık yan gitsin diyorsun. En büyük mücadelemiz nefsimizle sanırım. Sanrı değil gerçek bu arada. Bazen ben mi ona hizmet ediyorum o mu bana hizmet ediyor anlamıyorum. Kafam ve kalbim arasında ki bu mücadele, bazen de harp belkide bundandır. Hayat gerçekten çok zor şimdiye kadar hep mücadele ettim ama sanırım artık yoruldum. Sadece uyumak istiyor insan böyle durumlarda. İçsel çırpınışlar tam sınav dönemlerinde geliyor :) bu sınavlar da olmasa yoklamayız içimizi sanırım. El-İnşirah...