Çok keyif alarak okudum sanki o yıllara götürüyor insanı benim ailemde Balkanlar'dan gelmiş sanki hiç görmediğim dedelerim ile sohbet ettim. Genelde dünya klasikleri okurum ama günümüz romanları da hiç fena değilmiş meğer. Ben herkese tavsiye ediyorum mutlaka okuyun bu romanı.
En kara gününde bile sarsılmayan inancı ve zor şartlar içerisindeyken kazandığı dirençle, geçmiştekinden bile daha büyük bir mücadeleyi verebilecek gücü bulabiliyordu kendinde.