rüzgar

rüzgar
@ravenofgods
bir şey hissedemeyecek kadar yorgun, sevemeyecek kadar kalpsizim.
Eğer bu ölümse ölümden korkmamalı, o'nun güzel yüzünde ölüm bile güzeldi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
üşengeç değilsin, sadece mutsuzsun ve mutsuz insanlar yorgun olur, hiçbir şey yapmak istemezler.
şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için on bin kitap okumuş olmayı isterdim, dedi. Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek; seni tanıdığıma çok sevindim, kendi çapımda.
- gelir mi dersin olric? - gelmez, gelemez efendimiz. - neden olric? - yüreği o kadar büyük sevemez de ondan efendimiz.
öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık, sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmişiz.