rüzgar

rüzgar
@ravenofgods
bir şey hissedemeyecek kadar yorgun, sevemeyecek kadar kalpsizim.
Eğer bu ölümse ölümden korkmamalı, o'nun güzel yüzünde ölüm bile güzeldi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için on bin kitap okumuş olmayı isterdim, dedi. Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek; seni tanıdığıma çok sevindim, kendi çapımda.
- gelir mi dersin olric? - gelmez, gelemez efendimiz. - neden olric? - yüreği o kadar büyük sevemez de ondan efendimiz.
ben üzgündüm, ama onlara yorgunum dedim.
- neden hiç mutlu değilsin zeze? - neden mutlu olmalıyım? - çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. - iyi ki bir kere geliyoruz portuga. - neden? - ikinci bir hayatı kaldıramazdım.