Tek istediğim şu kadar güzel sevmek güzel sevilmekti. Şimdi her seyi öyle param parça ettiniz ki sadece yüreğime batan dikenli tellerle hayata devam etmek kaldı bana...
Rûberû
@rberu
·
"Şunu da iyi belle: Benim için çok mühim olan, sana aşık olmak veya aşık olmadığımı bağırıp yırtınmak değildir. Aslolan, seni kırmamak, üzmemek, kaybetmemektir. Anladın mı canım?"
.
Ahmed Arif
Nasıl bir naiflik bu güzel adam.