readwithsema

readwithsema
@readwithsema
"Yaşamak için bir nedeni olan kişi neredeyse tüm 'nasıl'lara katlanabilir" *Nietzsche
Reklam
acı duygusu, buna ilişkin net ve kesin bir tablo oluşturduğumuz an acı olmaktan çıkar.
Sadece geleceğe bakarak -kendi evrensel doğası içinde- yaşayabilmek insana özgü bir olgudur. İnsanın, bazen kendini konuya yoğunlaştırmak zorunda kalarak da olsa, varoluşunun en zor anlarındaki kurtarıcısı da işte budur.
İnsan
Gelecekte bir hedef göremediği için kendini çöküşe bırakan bir insan, yine kendini geçmişe yönelik düşüncelere dalmış buluyordu.
Sayfa 88
İnsan

readwithsema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·116 syf.·
2021 15. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma