Bu kitaba başlamadan önce üzerine düşünüyordum; hayatımı nasil "yeni" "yeniden" gibi sözcüklerle doldurabilirim diye... Yani açıkçası beyaz bir sayfa açılabilir mi diye... Kitabı okumadan önce de bu olasılığın olduğunu ve umudun hep var olduğunu içimde bir yerlerde hissediyordum. Ama kitabı okuduktan sonra daha iyi anladım ki başka hayatlarda veya başka deneyimlerde olma şansı evet yeni bir şeydir ama o yeni bir şeyi biz kendimiz yaratırız. İstersek ve pes etmezsek hayatın binbir çeşit deneyimini, anını tecrübe edebilir, yaşayabiliriz. Bu nedenle önemli olan hayatta galiba şu sanirim: devam edebilmek... Her ne olursa olsun hayatta acı veya tatli, bu yasayabilecegimiz her farklı hayatta ve deneyimde karşımıza yine ve yeniden çıkabilir.