Red and Prag

Red and Prag
@redzen
“İnsan bazendir, daima değil..”
Bir şeyi en şiddetli şekilde kınayan; o şey olmadığını, o şeye benzemediğini ispat etmeye çalışıyor, içten içe o şey olduğunu bilerek..
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“İnsan nasıl kurtulur kendini anlatmaktan?”
Edebiyat
En çok nefret ettiğimiz, hınçlandığımız, öfkelendiğimiz şeyler, kendi içimizdeki kaynaklarını keşfettiğimiz şeyler aslında, kendimizde olanla bir nevi savaşın dışavurumu.
Edebiyat
“Bildiğim tek şey, size anlattığım herkesi biraz özlüyorum. Sakın kimseye bir şey anlatmayın. Herkesi özlemeye başlıyorsunuz sonra..”
Edebiyat