Evliyim şimdilik ama yüreğimi bir insana hapsedecek kadar küçültemiyorum maalesef. Yaradılmışların ekserisi yüreğini suistimal ediyor. Baklava yiyecek parası varken kendini lolipopla yetinmeye zorlamak gibi geliyor bana mecazi aşklar.
Ey insanlar! İster evli olun ister bekar, ister bir insanı sevin ya da sevmeyin gerçekten sevilmeye layık olanı sevin. Hem de çok sevin. Bu evlenmeyin demek değil. Ama seni yaratan, senin hayatını devamlı kılan, sana şekil ve suret veren, seninle görüşmek için günde 5 sefer namazı bahane eden, seni hiçbir zaman terketmeyecek olan, kabirde, berzahta, mahşerde, sıratta, cennette daima seninle olacak olan, sana görmen için göz, işitmen için kulak veren, seni akıl sahibi edip dünyayı senin için kocaman bir kütüphane ve tenezzüh yeri yapan, seni doyuran, seni ısıtan........... celal ve ikram sahibi Allah'ı gerektiği gibi sevelim. Gözlerimizi açalım. Herkese ve her şeye gerektiği kadar sevgi ve kıymet verelim. Allah'dan gayrısını seveceksek de Allah için sevelim. Yüreğimden doldu taştı. Vesselam.