Kitap okumak benim yaşam felsefem.Her türden kitap okurum. Psikoloji,felsefe,insan ve toplum bilimi türünden kitapları daha çok severim.Ayrıca klasikler de ilgimi çeker(MESAJ GÖNDERMEYN DİREK ENGELLİYORUM !!)
Reklam-Yazarı (AUZEF Sosyoloji 4.sınıf öğrencisi ) EŞİNİ VE EVLADINI çok SEVEN KİTAP SEVER ♡
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Artık korkuyu bildiğime göre bunun kalıcı olmadığını da biliyordum. Ne kadar güçlü olsa da üzerimdeki etkisi ve gücü azalacaktı. Geçecekti." Louise Endrich