📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yürürken, bir 'nakarat gibi, birşey geçip durdu aklımdan: Hani "öncekiler ve sonrakiler" demiştim ya en başta nasıl da bir budalalıktı bu : onlar -"öncekiler ve sonra- kiler" diye (kim 'önce kim "sonra') sayabildiklerim- hâlâ oralarda biryerlerde, varlardı, benim uzağımda, deviniyorlar, yaşıyorlardı; oysa, sen, yoktun artık yalnızca benden 'uzaklaşmış' değil, `'ta ora'ya gitmiştin ..
Bunu düşününce gözüme de yağıyordu, o şey, bu kitabın sonuna geldiğimi anladım.
Bunu da, yazdım..
Bitti, işte
15 Şubat