Bu nedenle de kimse masalarda hizmet vermeyi ya da mutfakta çalışmayı, hastalara bakmayı vb. Utanılacak, aşağı bir iş olarak görmeyip bu gibi şeyleri normal işlevleri yerine getirme olarak kabul ederler; yaya yürümek, büyük abdestini yapmak da tıpkı görmek ya da konuşmak kadar onurlu bir davranışlardir; çünkü zorunlu ise, gören aynı gözlerden yaşlarda boşanır, aynı ağız tükürük de saçar .demek ki vücudun işleyişinin parçası olan her şeye utanılmaması gereken gurur verici davranışları temsil eder.