Günlük hayatımızı yaşarken duygularımızı kaybediyoruz sanırım. Kitabı okurken ikiye bölündüm. Ben "Tanımadan sevmek böyle mümkün işte kardeşim" derken diğer ben "heh big deal işin mi yok senin ya" diyor. Daughter'ın bir şarkısından alıntıyla bitiriyorum. "Me and i are not friends, She is only an acquaintance."