Bazen arzuladığımız bir şey pat diye önümüzde beliriyor, mutlu oluyor, kendimizi övüyoruz. Ancak basit bir çatışma belirdiğinde bu kez tüm dünyanın karşımıza geçtiğine ve olanca gücüyle bize saldırdığı fikrine kapılıyoruz. O zaman da suçu ya kadere atıyoruz ya da karşılaştığımız insanlara...
İçerisinde bulunduğumuz durumdan, yaşanan olaylardan çok şikayetçiyiz ama kimse bir şey yapmıyor ya da yapamıyor bilmiyorum... Neden sadece konuşuyoruz, neden sadece şikayet ediyoruz? yahu yok hiç mi elden bir şey gelmez...