Rena

Bazen arzuladığımız bir şey pat diye önümüzde beliriyor, mutlu oluyor, kendimizi övüyoruz. Ancak basit bir çatışma belirdiğinde bu kez tüm dünyanın karşımıza geçtiğine ve olanca gücüyle bize saldırdığı fikrine kapılıyoruz. O zaman da suçu ya kadere atıyoruz ya da karşılaştığımız insanlara...
Reklam
“Herkes herkese öğretmenlik yapıyor ve kimse iyileşmenin yolunun tam da kendinden başlaması gerektiğinin farkında değil gibi duruyor.”

Rena

, bir kitap okudu
Puan vermedi·520 syf.·
2022 11. kitabı
Jack London
8.9/10 · 135,1bin okunma
İçerisinde bulunduğumuz durumdan, yaşanan olaylardan çok şikayetçiyiz ama kimse bir şey yapmıyor ya da yapamıyor bilmiyorum... Neden sadece konuşuyoruz, neden sadece şikayet ediyoruz? yahu yok hiç mi elden bir şey gelmez...
İnsan ve Toplum

Rena

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
2 saatte okudu
·
2022 10. kitabı
Reklam