reprep

reprep
@reprep
Bunun adı ne?
Öyle iyi ve güzelsin ki. Seni vazgeçilmez kılan bir şeyler var ve ben tüm bunlara karşı koyamıyorum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... ağır ağır tutmalıydım yasımı. Acıyı dibine kadar çekmeliydim ki, onsuzluğu kabullenmeyi de başarabilmeliydim.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Havanın kızıllığı her yani kapladiginda, güneş nasıl da bir çizgi halinde kalakalmıştı... Yaşananların mazide kalıp, geriye biraktiklarinin her yani sarması gibi...
Sayfa 7·Kitabı okudu
Hiçbir şeyi kolay kolay unutmam, benim trajedim de bu.
Belki de ıstediğimiz tek şey dostluk
Belki de bizimki bir kadınla bir erkek arasındaki sevginin ötesinde bir durumdu, belki de bu gerçek bir dostluktu. Kadınla erkek arasındaki dostluğun aşkı gölgeledigini , tutkuyu öldürdüğünü söylerler.
Sayfa 79·Kitabı okudu