reprep

reprep
@reprep
Bunun adı ne?
Öyle iyi ve güzelsin ki. Seni vazgeçilmez kılan bir şeyler var ve ben tüm bunlara karşı koyamıyorum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
🤚

Helin GÜLER

@Helin_guler
·
"Aşka zaman yok, beni bekleme!"
... ağır ağır tutmalıydım yasımı. Acıyı dibine kadar çekmeliydim ki, onsuzluğu kabullenmeyi de başarabilmeliydim.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Havanın kızıllığı her yani kapladiginda, güneş nasıl da bir çizgi halinde kalakalmıştı... Yaşananların mazide kalıp, geriye biraktiklarinin her yani sarması gibi...
Sayfa 7·Kitabı okudu

reprep

, bir kitap okudu
Puan vermedi·590 syf.·
38 günde okudu
·
2022 3. kitabı
Ahmet Ümit
8.7/10 · 43,1bin okunma