Resul öz

@resulk·
·
sabitlendi
Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar. Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni; Bırak vehmimde gölgeni Gelme, artık neye yarar? Necip Fazıl Kısakürek
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan
Benim kalbim kırılmak içindir; başkalarının kalbiyse okşanmak için... Asıl ben, kalp kırmamaya bakayım
İnsan ve Duygular
Bazen önemli olmamalı gidecek olan ya da gelmeyen. Çünkü bazen, başlaman gerekir her şeye yeniden.
Şiir
Yeniden yaşamak istediğim anlar var.
İnsan ve Duygular
Ben çok taşa gülle karşılık verdim, çok şeyi affettim. Ama anladım ki ne yaparsan yap sonunda çaban inkâr ediliyor. Güzelliği sadece görmek isteyen görüyor, gönlüyle bakmayan çabana kör kalıyor." İnce Memed 1 Yaşar Kemal
Şiir