kadınlar hakkında iğrenç düşünceleri olan bir yazar olduğu için kızın ergenlikteki korkunç düşüncelerinin kendisine ait oldugunu düşünüyorum. kitabin her ne kadar dogru noktaları olsa da karakterin saflıkla kafayı bozmus olması tum kadınlar igrenctir falan demesi kitabı okumayı baya zorlastirdi benim icin