dodo

dodo
@rezani
ey yalnızlık şairsem bunu sana borçluyum değilsem bana bir şair borçlusun..
Lisans
ankara, istanbul
9 okur puanı
Ocak 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

dodo

, bir kitap okudu
Puan vermedi·135 syf.·
2022 8. kitabı
Şükrü Erbaş
8.7/10 · 1.496 okunma
Reklam
Azıcık mutluluk... herkes için iyi olur. Ama hiç kimse azıcık mutluluk istemez. Ve mutluluk fazla büyük oldu mu, değeri azalır…
Sessiz ve mükemmel gece . Ve , biri eksik . Biri her zaman eksik . Biri , geldiğinde bile eksik . Öyle eksildik ki yaşarken , bize dokunan herkesi eksiltiyoruz . Yalnızlığımızla çoğalıp kalabalığımızla eksiliyoruz ve öylesine kalabalık ki yalnızlığımız . Ne yana dönsek kendimize çarpıyoruz.