Ayça K.

Ayça K.
@rixlestrange
“Hoşça bak zâtına kim zübde-i âlemsin sen Merdüm-i dîde-i ekvân olan âdemsin sen”
9/10
·56 syf.··
2020 7. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 17 Ocak 2020 23:33
Gerçekten güzel ve en başta anlamlı bir kitaptı.Özelliklede erkeklerin bilinçlenmesi açısından çok önemli ve güzel kitap.Ayrıca insanların birbiriyle ilişkisinin, bağlılığının neleri aşabileceğini gösteren bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim...
MecburiyetStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202175,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok güzel gülümsüyordu sevmeden geçemedim. Cemal Süreya
İlişkiler
"Bazılarımız şiirlere, şarkılara, filmlere, kitaplara tutunuyor. Sanırım artık insan, tutunamıyor insana." Oğuz Atay
Şu anda hayalimde, birdenbire, tebessümünüz parladı meleğim; içten, iyilik dolu tebessümünüz.....