Gerçekten güzel ve en başta anlamlı bir kitaptı.Özelliklede erkeklerin bilinçlenmesi açısından çok önemli ve güzel kitap.Ayrıca insanların birbiriyle ilişkisinin, bağlılığının neleri aşabileceğini gösteren bir kitap.
Okumanızı tavsiye ederim...
MecburiyetStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202175,1bin okunma