Ayça K.

Ayça K.
@rixlestrange
“Hoşça bak zâtına kim zübde-i âlemsin sen Merdüm-i dîde-i ekvân olan âdemsin sen”
Sevdi mi, sevmedi mi, belli etmedi. Sürdürüp suskunluğunu Bekledi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Biliyor musun, insanları öldürüyorum Portuga. - Bunu nasıl yapıyorsun Zeze? -Onları unutarak.
9/10
·56 syf.··
2020 7. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 17 Ocak 2020 23:33
Gerçekten güzel ve en başta anlamlı bir kitaptı.Özelliklede erkeklerin bilinçlenmesi açısından çok önemli ve güzel kitap.Ayrıca insanların birbiriyle ilişkisinin, bağlılığının neleri aşabileceğini gösteren bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim...
MecburiyetStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202175,1bin okunma
Çok güzel gülümsüyordu sevmeden geçemedim. Cemal Süreya
İlişkiler
"Bazılarımız şiirlere, şarkılara, filmlere, kitaplara tutunuyor. Sanırım artık insan, tutunamıyor insana." Oğuz Atay