Gittikçe soğuduğumu fark ediyorum ve bu bana hiç de sevinç vermiyor. Çünkü özün soğuması çok tehlikeli ,başkalarıyla olan ilişkiyi yalıma veriyor, unutulan ben başkayı yakarak yeniden doğacakmış gibi.
Belki de kendime bu dünyada bir yer yapabilmek için, bircok düşüncemi 'kuvveden fiile' çıkarmaya çalışıyorum aslında sen böyle bir şeyi hiç düşünmedin.; bununla birlikte ,yeryüzünde senin kadar yer yaptığım da söylenemez