Rumeysa

Rumeysa
@rmysa_0
aynaya yakalandım
Zorlamam artık düşsel bir yalnızlık aşımını .Suskun dururum. Biraz da ölü Bu oluş yazısında.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gittikçe soğuduğumu fark ediyorum ve bu bana hiç de sevinç vermiyor. Çünkü özün soğuması çok tehlikeli ,başkalarıyla olan ilişkiyi yalıma veriyor, unutulan ben başkayı yakarak yeniden doğacakmış gibi.
Belki de kendime bu dünyada bir yer yapabilmek için, bircok düşüncemi 'kuvveden fiile' çıkarmaya çalışıyorum aslında sen böyle bir şeyi hiç düşünmedin.; bununla birlikte ,yeryüzünde senin kadar yer yaptığım da söylenemez
Bana haksızlık edildiği düşüncesi içimde öylesine gelişti ki artık bütün dünyayı suçluyorum bu bakımdan .