Güzel şeyler de olmuyor değil hani. Hiç beklemediğimiz bir anda “zönk” diye aşık olabiliyoruz mesela. Biz burada böyle aptallıklar yapıyoruz bazen. Hiç geçmeyeceğini düşündüğümüz, tarifi zor dediğimiz acılar yaşadığımızı sanıyoruz. Kırılan kalplerimiz bir daha onarılmaz diyoruz. Sonra yeniden “zönk” diye aşık olabiliyoruz. Acı çekmek ve çektirmek üzere kurulu olan bir döngünün içinde koşturup duruyoruz.