Serkan

Serkan
@rodyasamsa
Her insanın kendi deliliği vardır; bana da öyle geliyor ki, en büyük delilik, bir deliliğe sahip olmamaktır.
"Kendine iyi bak. Bir daha hiçbir ana doğurmaz seni."
Reklam
"Sen beni affet canım. Üzdüysem, sıktıysam gene, divaneliğime, tutkunluğuma ver. "
"Ne kadar çok anladıysam, o kadar derinlere battım, sıkıştım kaldım."
Senin bu ellerin de ne var bilmiyorum.. Tuttukça güçleniyorum, kalabalık oluyorum.