Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Gönderi Oluştur

Rojdargin

Rojdargin
@rojdargiin
Kavuşmak Mahşere kaldı... annem
Sabitlenmiş gönderi
içindeki bütün yıkıntılara, bütün kederlere rağmen başını yere eğmek istemiyordu. Matemini ortaya vurmadan tek başı na yüklenecek ve yeni bir hayata doğru yürüyecekti.
Sayfa 215Kitabı okudu
Reklam
Sen sevgiline ne verebilirsin sanki ? Kalbini mi ? Pekala ikincisine ? Gene mi o ? Üçüncü ve dördüncüye de mi o ? Atma bee aşım, kaç tane kalbin var senin?..
Rojdargin
Bir kitabı okumaya başladı
Değirmen
DeğirmenSabahattin Ali
7.6/10 · 44,6bin okunma

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Sarı gelin , bu türkuden bıkmıştın her açtığımda saydırirdin ruhun şad olsun ... Aklın kalmasın ben saydırıyorum artık herşeye herkese....
"Her şeyin ölçüsü Tanrıdır"... Eflatun
Reklam
Şa'ban ayının son günü bolca şarap içeyim, İçeyim ki Ramazan ayında bayrama kadar sarhoş kalayım.'' Hayyam
Arap Müşrikleri
Allah'ın siyasi,medeni ve sosyal yaşam anlamında da Rab olduğunu tasavvur edemiyorlardı...Bu anlamda dini liderlerini, başkanlarını ve aşiret büyüklerini ALLAH dışında rabler edinmişlerdi. Hayat kanunlarını, yani hukuki kanunlarını da onlardan alıyor, onlardan öğreniyorlardı
Bir munadi: "Bugün mülk kimindir?" diye seslendiğinde; cevap "Mülk ancak, egemenliği bütün yaratılmışlara galip gelen Allah'a aittir" başkası olmayacaktır.
"De ki: Ne dersiniz; eğer Allah kulaklarınızı sağır, gözlerinizi kör eder, kalplerinizi de mühürlerse bunları size Allah'tan başka hangi ilâh geri verebilir!" En'am süresi 46
""O halde yaratan (ALLAH) yaratmayan gibi olur mu ? Hâlâ düşünmüyor musunuz..? Nahl süresi 17
Reklam
Allah tan' başkasını hüküm koyma yetkisine sahip gören, kanun, emir ve yasalarına tabi olan kimse, o kişiyi egemen güç olarak görüyor demektir. Sözün kısası ulûhiyet, otorite demektir. İnsan ister bu otoritenin yetkisini tabiat kanunlarına hakim görsün, ister beşeri hayat hakkındaki emirleri, kanun ve düzenlemelerine mutlak itaati zorunlu görsün fark etmez
İkinci âyetin manası ise her yönüyle çok açıktır. İşin hakikatinde hevasına uyan ve nefsinin isteklerini her şeyin üstünde gören kişi, nefsini ilah edinmiş demektir.
Rojdargin
Bir kitabı okumaya başladı
Kur’an-ı Kerime Göre Dört Terim
Kur’an-ı Kerime Göre Dört TerimEbu'l A'lâ el-Mevdudi
8.9/10 · 2.044 okunma
“Tanrıyı gerçekten seven bir insan, tanrının da onu sevmesini beklemez.” Spinoza
Tanrı öldü... Tanrıdan geriye bir ölü kaldı. Ve onu öldüren biziz. Hâlâ gölgesi beliriyor uzaklarda. Kendimizi nasıl avutacağız, biz katillerin katilleri? Neydi bıçaklarımızın altında ölümüne kan döken, dünyanın sahip olmuş olduğu bu en kutsal ve en kudretli şey; bu kanı kim silecek üzerimizden? Hangi su var bizi temizleyecek? Hangi teselli şölenlerini, hangi kutsal oyunları icat etmek zorunda kalacağız? Fazla büyük değil mi bize bu davanın yüceliği? Buna layık olmak için birer tanrıya dönüşmeli değil miyiz?” Friedrich Nietzsche ...
324 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.