“Kötü biri olamamak bir yana, herhangi bir şey olmayı da beceremedim: Ne kötü ne iyi, ne alçak ne namuslu, ne de haşerenin biriyim.Şimdi bir yandan köşemde pinekliyor, bir yandan da acı, faydasız bir teselliyle avunuyorum: “Zeki insanlar asla bir baltaya sap olamaz, olanlar yalnız aptallardır.."
Kim kimi sevdi? Kim kimle yaşıyor ki?
Bezik oynuyoruz, rakı içiyoruz.
Ve konuşmuyoruz gerekmedikçe.
Arada mektup yazıyorum sana.
Ah olmayan sana. Hiç olmadın ki..
“...Genel bir kin, kızgınlık toplanmasına yol açmayınız. Siz delisiniz, işte bu kin, bu saldırı günün birinde coşkun bir sel haline gelecek ve sizi boğacaktır!”
SON