Geçen yıl tanışma fırsatım olan Zülfü Livaneli’ bu kitabını okuyunca, diğer kitaplarında olduğu gibi yine kızdım kendime, neden bir önyargıyla daha önceden bu kitapları okumadım diye. Bu kitapta diğerleri gibi çok sürükleyici. Başlamasıyla bitmesi bir oluyor nerdeyse. Hacim olarak da zaten fazla değil. Kitaba gelince, baktığınız yere göre bir çok şeyi anlatıyor. İnsanı, insanlığı, Tanrı’yı,dini her şeyi. Hikaye çok etkiliyor insanı. Hala Kendime gelemedim desem yalan söylemiş olmam.