Xezall

Xezall
@ronixx
Tanrı fındığı verir ama kırmaz".
Evde nerde hangi köşede olsam kitap okuyorum sanırım gençler ben kitapla aşk yaşıyorum 🙄😂
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey Dicle! Mezopotamya 'nın nazlı gelini binlerce yıl can alan can veren susuzlara derman arsızlara ferman olan Dicle! Benimde hawarımı duy yüreğimdeki yangını söndür....
Bizimkisi uzaktan deli gibi sevmek bir tür açıköğretim sittin sene de geçse bir bok öğrenmiyorsun

Xezall

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
21 günde okudu
·
2021 14. kitabı
Lev Tolstoy
7.9/10 · 4.503 okunma
Aslında ben insanın en iyi tanımını şu olduğuna inaniyorum iki ayaği üzerinde durabilen nankör yarattık..
Sayfa 37