Selammm!!! Bugün estetiğini en beğendiğim yazarlar hakkında konuşacağımmm🤍
( Leigh Bardugo'nunkiler dışındakileri yazarların kendi instagramlarından aldımmm)
🌊 Ava Reid
~İnstagramdan düzenli olarak takip ettiğim ve estetiğine tam anlamıyla hayran olduğum bir yazar(Bu fikri aklıma o getirdi zaten LAHSPDHDLDBLDHDLDH) Ayrıca o kadar belirli bir estetiği var ki uyumlu gözüksünler diye filtre koymama bile gerek kalmadı😍😍
🥀 Leigh Bardugo
~Bardugo'nun instagramında onun estetiğine dair görseller bulamadığım için görselleri pinterestten aldım. Onunla Gölge ve Kemik ile kötü bir başlangıç yapmış olsak bile ben yazım dilini çok seviyorum ve öbür serilerini (özellikle Kargalar Meclisi'ni!!) çok seveceğime inanıyorummm🫶🏻🫶🏻
🕰️ Rebecca Ross
~CANIM YAZARIMMM😭😭😭😭 Seninle ilgili her şeyi çok seviyorum açıklamaya bile gerek yok🥹🫶🏻
🍂 Rachel Gillig
~Kendisinin henüz bir eserini okuyamadım (en yakın zamanda Şövalye ve Güve'yi okuyacağım) ama yine de estetiğini ve o karanlık atmosferini çok seviyorum⭐
🍸 Sydney J. Shields
~Bu kadın Bal Cadısı'nın yazarı ve KİTABININ KONUSUNU(wlw cadı romanııı😍😍) GÖRDÜĞÜM AN ONU TAKİBE ALMAYA BAŞLADIM. Bayılıyorum onaaaa😭🫶🏻
🫧Bu içeriğim de bu şekildeydi umarım beğenmişsinizdirrrr. Kendinize iyi bakınnnnn🫧
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖