Uzun zamandır okumak için aklımda olmasına rağmen büyük bir umutsuzluğa düştüğüm sırada okuduğum okuduktan sonra bu zamanlamanın tesadüfen olmadığını anladığım bir kitap. Okurken ilerlemek istediğiniz yolda pes etmemeniz gerektiğini çok güzel bir şekilde hatırlatıyor. Aynı zamanda pes etmenin eşliğindeyseniz içinize büyük bir ferahlık vererek devam etmenize öncülük ediyor. Benim için seneler geçse bile yeri çok ayrı kalacak çok özel bir kitap haline geldi. Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği bir kitap olduğunu düşünüyorum.